Nahlášení problému

  • Spotřebitel jedním dotekem obrazovky pořídí fotografii nejakostního zboží a popíše problém
  • Při nahlášení problému může zákazník přidat své kontaktní údaje aby mohl být zpětně kontaktován s informací o vyřešení problému
  • Nový přímý komunikační kanál se zákazníky – eliminuje negativní hodnocení na sociálních sítích, kde si spotřebitel stěžuje. Většina těchto reakcí plyne z prosté frustrace spotřebitele, že nemá s kým svůj problém řešit a koho na něj upozornit.
  • Spotřebitel je pozitivně motivován aby problém řešil primárně s obchodníkem.

Máte dotaz? Napište nám, rádi odpovíme.

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


QSL InfoBOX

RSSRSS

Novinky

InfoBOX QSL v odborném magazínu Retail Info Plus

InfoBOX QSL v odborném magazínu Retail Info Plus

05. 3. 2015

Samoobslužný kiosek pro spotřebitele InfoBOX QSL byl představen v březnovém vydání odborného magazínu Retail Info Plus

Proč by i Vaše prodejna měla mít Infobox QSL?

Proč by i Vaše prodejna měla mít Infobox QSL?

20. 2. 2015

Představujeme InfoBOX QSL - moderní způsob informování a komunikace se spotřebitelem. Doslova na jeden dotek má spotřebitel všechny informace, na které má ze zákona právo. Navíc získá možnost odeslat prodejci velmi cennou zpětnou vazbu a být s ním více v kontaktu.

Archiv novinek

Rychlý kontakt

QSL, s.r.o.
Plaská 622/3
150 00 Praha 5 - Malá Strana

Tel.: +420 602 681 569
Tel.: +420 606 638 871
E-mail:


© 2018, QSL s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Google+ | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑